Nyhedsarkiv
November: Kundeservice? Nej så skal du shoppe på nettet
November: Gør empatisk hjælpsomhed til obligatorisk fag i uddannelsessystemet
September: Nyt træningsforløb skal forbedre sløj kundeservice i København
August: Giv før du tager, det var Lars Larsens lektie til erhverslivet
Juli: Vi danskere skal selv være en del af turismeproduktet
Juni: Stop rødvinsøkonomien tak!
Maj: Turisterne kommer, men er kysten klar?
April: Turisterne elsker Danmark – nu skal vi elske turisterne
Marts: Kære politiker: Drop facaden eller drop håbet om min stemme
Marts: Amazon dræber ikke din butik, men det gør den dårlige kundeoplevelse
November: Lad være med at tænke på en elefant!
November: Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt
November: Rejsebureaudirektør bliver konsulent
Oktober: Husk at sige tak, mens du kan!
Oktober: Giv de frivillige licens til at begejstre – få ekspertens gode råd
Oktober: Talløse kontakter kvæler kundetilfredsheden
September: Det ved vi da godt …
September: Sådan vil supermarkeder afskaffe køer ved kassen
Maj: Findes der noget værre end turister?
Maj: Elsk din kunde, som du elsker dig selv
April: United we fall: Kunden er konge og kongen bestemmer
April: Det synes vi er klammest i supermarkedet
April: Patienterne er ventede – ikke velkomne
Februar: Medarbejderne i kabinen bestemmer, om SAS får succes
Februar: Druknedøden truerde store ledelsesegoer
Februar: Skrækscenarie for nyt giga-vandland
Februar: Har du også fået nok? Denne butiksvane irriterer hver 3. dansker
Januar: Hullet kundeservice: Topchefer og kunder på forskellige planeter
September: Sikke en fest på en torsdag aften
November: I Fårup Sommerland er service en livsstil
Maj: Dumme fejl klæber sig til mange butikker
Maj: Er de venlige i din teknik- og miljøforvaltning?
Maj: Kundeservice: Der er plads til forbedring
April: Detailchefer og kunder er uenige om butikkernes serviceniveau
April: Butikkernes service skuffer forbrugerne
April: Eksperter: Det skal vi gøre for at få turister til Danmark
Marts: Er Danmark klar til flere turister
Februar: Ekspert: Dårlige kundeoplevelser koster detailhandlen milliarder
Februar: Håndværker, teleselskab eller banken? Her får vi den værste service
November: VIDEO: Besværlige kunder eller slappe ekspedienter?
Juli: VIDEO: Sådan kan du selv forbedre Danmarks service
Juli: Der er bedre service i provinsen end i København
Juni: Tre gode råde: Sådan undgår du dårlig service
Juni: Vi får bedre service i udlandet end i Danmark
Juni: Varm lomme i køligt hav – i Fårup Sommerland
April: Video Guide: Hvor ligger Refshaleøen?
April: Video Guide: Tag Grand Prix-turisternes billeder
April: Video Guide: Sådan skal vi tage imod Grand Prix-turisterne
Februar: Stand By Nordic: Melodi Grand Prix – succes eller fiasko?
Januar: Politiken: Turismeeksperter er begejstrede
Januar: DR P1 Morgen: Henrik Meng om en ny æra på Experimentarium
Januar: Henrik Meng i DR2 Nyhedstimen om regeringens turismevækstplan
Januar: DR P1 Morgen: Henrik Meng om regeringens turismevækstplan
Meng Video








