Oktober 2017
Det er tydeligt, at de virksomheder, som har fokus på hele kunderrejsen opnår en større teamfølelse og får flere kunder, som bliver hængende i butikken.
September 2017
Fra næste år kan du hos Coop komme varerne direkte fra hylden og ned i indkøbsposen – og gå i en stor bue uden om kassen. Flere andre supermarkeder vil også gøre indkøbene nemmere.
Maj 2017
Åhhh nej, nu kommer de igen! De krævende mennesker, der i stigende grad besøger os danskere for at blive bespist, underholdt og opleve den berømte danske hygge. Findes der noget værre end turister?
Februar 2017
Den indledende fase for Høje-Taastrups nye kæmpe vandland er altafgørende, hvis ikke det skal blive en fiasko, mener ekspert
Februar 2017
Det er i sagens natur altid topledelsen i en virksomhed, der beslutter store strategiske skift. Men om direktionen i SAS får held til at vende det kriseramte luftfartsselskab afhænger helt og aldeles af de ansatte i kabinen.
Februar 2017
Mere end hver tredje bliver irriteret, når ekspedienten i butikken spørger, om der er noget, de kan hjælpe med.
Februar 2017
Du drukner selvfølgelig ikke, fordi dit ego står i vejen for dine ører, men du bliver næppe en bedre leder, skriver direktør.
Maj 2017
Ja, jeg ved det godt. Overskriften får helt sikkert nogle til at krumme tæer. Men hvad med dig?
April 2017
Det amerikanske flyselskab United smadrede en guitar, kundens ansigt og muligvis også selskabets egen forretning
Du er ventet og velkommen, siger skiltet på sygehuset i Region Hovedstaden. Men patienterne oplever det ikke, og personalet fniser i krogene, fordi sloganets signal om overskud og tid ligger milevidt fra deres stressede dagligdag
April 2017
Danskerne støder på masser af klamme ting i supermarkederne. »Det er frygteligt,« mener serviceekspert.
previous arrow
next arrow
Slider

Nyhedsarkiv

2018
2017
2016
2015
2014