Der var du jo!

Varenummer 00085
kr 299,00
På lager
1
Produkt detaljer

Forfatter: Henrik Meng

Der var du jo er en fortælling om, hvordan medarbejderengagement, kundeoplevelser og lønsomhed skabes i praksis i en ÆGTE kundecentreret kultur.

Beskrivelse på bagsiden af bogen:
"Der var du jo! Velkommen på bagsiden. Jeg revner næsten af begejstring over, at du tog bogen i hånden, for det betyder, at jeg har fået din opmærksomhed. Tak for den! Jeg lover at bruge din dyrebare tid til at inspirere dig til atblive en endnu bedre leder eller medarbejder, så du i endnu højere grad kan lykkes med at nå dine mål; på arbejdspladsen såvel som i livet. Hvis du beslutter dig for at købe eller låne bogen, når du har læst bagsiden, kan du se frem mod en guidet tur rundt i emnerne medarbejderengagement, ledelse, service, værtskab og lønsomhed – alt det jeg og mit team af dygtige mennesker har arbejdet med i 30 år. Og det, som udgør en virksomheds eksistensberettigelse i kunders øjne. Bogen er spækket med fortællinger om dem, der har noget at sælge og dem, der skal købe det. Og som viser, hvor stor en forskel man kan gøre, hvis man virkelig vil og har lyst. Kig ind, læs videre og gør en endnu større forskel, hvor du er!

Kærlig hilsen Henrik Meng"


Omtaler:
"Service er noget, alle detailvirksomheder taler meget om, men har så svært ved at omsætte til egentlig handling, kunderne mærker. I forbindelse med tilblivelsen af Irmas nye strategi blev service et strategisk område, vi ville investere i. Irma har altid været kendt for god service og flinke medarbejdere. Og præcis i en situation, hvor det er en selvfølge, skal opmærksomheden rettes mod emnet og ikke mindst kulturen bag. Henrik Meng og hans team hjalp Irma med at løfte sig til næste niveau ved at sætte turbo på hele kundeoplevelsen, gæsterne altid skal have i Irma. Begrebet »Det her er en Irma« blev opfundet, hvor vi internt roser hinanden for den ekstraordinære kundeoplevelse. Vi købte Værtens Bedste Service til alle vores ledere: Der var du jo! er den næste, de skal læse!"

– Søren Steffensen, CEO, Irma A/S


"Service er svær. Service er besværligt. Service kræver, at man rent faktisk vil andre det godt. Og det vil Henrik Meng. Med sin nye bog sætter han igen fokus på den afgørende kundeservice og leverer – med blid charme og let provokation – alle sine pointer, så de er til at forstå."

– Louise Byg Kongsholm, CEO PEJ Gruppen/scandinavian trend institute



Gem dette produkt til senere