VÆRTENS BEDSTE Service-Salg! - Arbejdshæfte

SKU 00003
kr 100,00
In stock
1
Product Details

"Service" er nøglen til eget salg! Vi kalder det for værtskab, og tesen er, at "Værten er den, der er på et hvilket som helst tidspunkt er tættest på gæsten". I praksis oplever vi, at salget stiger proportionalt med den oplevede gæstetilfredshed, når vi hele tiden øver os på at matche vores varer, muligheder og ydelser, med den gæst, vi står overfor her og nu.

Det derfor, at vi taler om service-salg. Salget og det at tilbyde gæsten det, der bedst passer i situationen, bli'r en service, som gæsten værdsætter! Og dét er godt værtskab!

En ting er salg, noget andet er indtjening. Større indtjening skabes i maskinrummet eller via vores procedurer og vores fokus på de produkter, der skaber den bedste indtjening, samtidig med at vi skaber de gode gæsteoplevelser.

Procedurerne handler om at levere de produkter, vi har lovet, hverken mere eller mindre. Sløser vi med leverancen i produktet, betyder det, at vi enten snyder gæsten - eller os selv - og arbejdsbogen her hjælper dig med at sikre den rette balance.

Der er mange tusinde kroner at hente hver uge på at have de rigtige procedurer og på at sælge de rigtige varer, og den gode nyhed er: At det kan gøres samtidig med, at du er Værtens Bedste Vært.

I dette arbejdshæfte får du en praktisk tilgang til at styrke din forretning, specielt lavet til brug i kursus-situationer. I samme serie findes også Værtens Bedste Service - Arbejdsbog, der handler om at udvikle gæsterelationer og skabe oplevelser.

Save this product for later